search
پشتیبان مدمو
سوالات متداول مشتریان

کاربران عزیز در صورتی که پاسخ پرسش‌های‌ خود را در این بخش نیافتید، می‌توانید در ساعات اداری از طریق گفتگوی آنلاین و یا تماس با شماره تلفن 09337705752 با همکاران ما در واحد خدمات مشتریان تماس حاصل نمایید تا پاسخگوی پرسش‌های شما عزیزان باشند. ایمیل  info@modmo.ir  دیگر مسیر ارتباطی شما مشتریان عزیز با تیم پشتیبانی مدمو می‌باشد.


 ثبت سفارش

 1.آیا در زمان‌های خاصی باید ثبت سفارش انجام دهم؟
شما بدون هیچ محدودیتی در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته حتی روزهای تعطیل می‌توانید ثبت سفارش انجام دهید.


2.برای خرید از مدمو ثبت نام در سایت ضروری است؟
بله.  برای خرید و ثبت سفارش در  MODMO.IR  ثبت نام (ایجاد حساب کاربری) ضروری است. برای این منظور بر روی قسمت ثبت نام در سایت کلیک کنید و حساب کاربری خود را ایجاد کنید. ثبت نام در مدمو سبب سهولت در پیگیری سفارشات و دریافت خدمات بهتر می‌شود.


3.چگونه ثبت سفارش انجام دهم؟
جهت ثبت سفارش ابتدا لازم است در سایت ثبت نام نمایید . خواهشمند است در ورود اطلاعات خود دقت کنید تا با مشکلی در پردازش و ارسال کالا مواجه نگردید. پس از بررسی و انتخاب کالای مورد نظر در فروشگاه اینترنتی مدمو، و اطمینان از تعداد، سایز و رنگ کالا با کلیک روی گزینه “افزودن به سبد خرید” کالا به سبد خرید شما اضافه خواهد شد. پس از این مرحله با انتخاب گزینه”  سبد خرید” می‌توانید ثبت سفارش خود را نهایی نمایید. پس از ثبت سفارش از طریق پیامک  کد رهگیری سفارش در اختیار شما قرار می‌گیرد و همچنین با مراجعه به حساب کاربری خود در قسمت “سفارش‌ها” از وضعیت سفارش خود مطلع خواهید شد.


4.چگونه قبل از ثبت سفارش از انتخاب سایز مناسب اطمینان حاص کنم؟
در صفحه هر محصول قسمتی تحت عنوان راهنمای انتخاب سایز وجود دارد. با کلیک کردن بر روی “راهنمای انتخاب سایز” به راحتی می‌توانید سایز مناسب خود را انتخاب کنید.


5.آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
در حال حاضر امکان خرید حضوری برای مشتریان عزیز وجود ندارد.


6.چگونه از وضعیت سفارش خود اطلاع پیدا کنم؟
پس از وارد شدن به حساب کاربری خود روی قسمت “سفارش‌ها” کلیک نمایید، تا از آخرین وضعیت سفارش خود اطلاع یابید. لازم به ذکر است مدمو نیز با ارسال ایمیل و  پیامک به صورت مرحله به مرحله وضعیت سفارش شما را اطلاع رسانی خواهد نمود و در صورت نیاز کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.


7.آیا امکان تغییر یا کنسل کردن سفارش وجود دارد؟
تا پیش از ثبت نهایی سفارش به شما امکان تغییر یا حذف کالا از سبد خرید داده شده است. پس از ثبت سفارش امکان تغییر سفارش وجود نخواهد داشت.


8.آیا امکان ارسال سفارش به آدرس شخص دیگری وجود دارد؟
بله. قبل از اتمام مراحل خرید می‌توانید نشانی شخص دیگری را برای دریافت کالا ثبت نمایید. اگر پرداخت به صورت آنلاین انجام شده باشد، شخص تحویل گیرنده هنگام دریافت کالا ملزم به ارائه کارت شناسایی معتبر است.


9. اگر برای شخص دیگری خرید کنم فاکتور برای شخص گیرنده ارسال خواهد شد؟
نگران نباشید فروشگاه آنلاین پوشاک MODMO.IR برای راحتی و آسودگی مشتریان عزیز خود فکر همه چیز را کرده است. کافی است در قسمت توضیحات اضافه  درخواست خود را مطرح کنید.



 پرداخت

1.مبلغ سفارش با چه روشی قابل پرداخت است؟
برای پرداخت مبلغ سفارش تنها یک  روش در نظر گرفته شده است.
پرداخت آنلاین: تمامی مشتریان عزیز مدمو می‌توانند به صورت آنلاین از طریق درگاه بانکی و با استفاده از تمام کارت‌های عضو شبکه شتاب، هزینه سفارش خود را پرداخت نمایند.
2. آیا از همه کارت‌های بانکی برای پرداخت آنلاین می‌توانم استفاده کنم؟
بله. از تمام کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند برای پرداخت آنلاین می‌توانید استفاده کنید.
3. اگر پرداخت آنلاین ناموفق باشد ولی مبلغ از حسابم کم شده باشد باید چه اقدامی انجام دهم؟
امکان دارد به دلایل مختلفی مانند قطع شدن شبکه بانکی پرداخت شما ناموفق باشد. در این صورت به محض رفع مشکل بانک مبلغ را به حساب شما عودت می‌دهد. اگر پس از 72 ساعت مبلغ کسر شده عودت داده نشد لطفا با بانک عامل پرداخت آنلاین تماس بگیرید تا مشکل حل شود.
4. آیا پرداخت آنلاین در MODMO.IR امن است؟
مدمو تمام تلاش خود را برای ایجاد بستر خریدی امن انجام داده است. وجود صفحه کلید مجازی برای ورود اطلاعات کارت یکی از اقداماتی است که از سوی بانک‌های پذیرنده درگاه پرداخت آنلاین انجام شده است. وجود پروتکل امن https به جای پروتکل http در ابتدای آدرس سال ست یکی از اقداماتی است که برای اطمینان شما از امن بودن مسیر پرداخت ایجاد شده است. وجود قفل سبز رنگ در قسمت بالا و سمت چپ مرورگر وب نشان از مسیر امن پرداخت است. اگر علامت قفل را مشاهده نکردید لطفا از وارد کردن اطلاعات کارت خودداری فرمایید.


ارسال سفارشات

1. روش‌های ارسال سفارشات چیست؟
سفارشات مشتریان عزیز سایر شهرهای کشور از طریق پست سفارشی ارسال خواهد شد.
2. هزینه ارسال سفارشات چگونه محاسبه می‌شود؟
سفارش‌ها در تهران و سایر شهرها مبلغ 16000 تومان هزینه ارسال خواهند داشت.
3. آیا می‌توانم سفارش خود را به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
خیر. با توجه به ماهیت خرید اینترنتی، امکان مراجعه حضوری برای دریافت سفارش وجود ندارد.
4. چگونه مرسوله پستی خود را رهگیری کنم؟
کد رهگیری سفارش خود را که از طریق پیامک دریافت نموده‌اید در نشانی https://newtracking.post.ir  وارد نمایید تا وضعیت مرسوله را مشاهده نمایید.
5. آیا امکان انتخاب زمان ارسال وجود دارد؟
 ارسال سفارشات به دلیل این که از طریق پست سفارشی انجام می‌گردد بر اساس محدوده جغرافیایی در حدود 5 تا 7 روز  کاری طول می‌کشد و زمان دقیق آن قابل تعیین نیست.