search
پشتیبان مدمو

مجله مد و پوشاک مدمو

 لیست قیمت پیراهن مردانه اسپرتformat_quote

لیست قیمت پیراهن مردانه اسپرت

بسیاری از افراد  قبل از خرید پیراهن به روش آنلاین  دغدغه قیمت  رو دارن،ینی فرض کنیم اونا سایت مدنظرشونو پیدا میکنند و قیمت اجناسو میبینن ولی نمی تونن تشخیص بدن که ایا این قیمت مناسب این نوع پیراهن مردانه اسپرت هست یا نه!ما تو این مقاله به بررسی  لیست قیمت پیراهن مردانه اسپرت میپردازیم. 

خب دوستان برای اینکه مطمعن بشیم که آیا این قیمت مناسب این جنس هست یا نه (می ارزه بخرم یا نه؟)  به چند تا معیار بستگی داره که در ادامه براتون توضیح میدم ولی کلا اینو بدونین که باید در وهله اول جزییات  جنس  مد نظرتون رو با دقت مطالعه کنین تا بدونین چی به چیه؟!خب من چند نمونه از مهم ترین دلایل قیمت گذاری پوشاک رو لیست کردم تا با هم بررسی کنیم.

قیمت و خرید پیراهن مردانه اسپرت

جنس پارچه

در زیر به چند نمونه از پارچه که برای تهیه پیراهن مردانه اسپرت استفاده میشه رو اوردم.پارچه آکسفورد-پارچه تترون-پارچه پوپلین-پارچه ماهوت-پارچه برودکلوز-پارچه دنیم-پارچه ملانژ.خب همونطور که شما هم میدونید پارچه انواع مختلفی داره و بحث کاملا مفصلیه،حتمن یک مقاله با این عنوان انتشار میکنم و بیشتر راجع به جنس پیراهن و نحوه تشخیص کیفیتشون رو توضیح میدم.

 

قیمت پارچه

عامل دومی که میتونه رو قیمت تاثیر گذار باشه قیمت پارچه است،قیمت پارچه بر اساس، نوع، کیفیت الیاف و در نهایت بافت تعیین می‌شود.

پارچه ها را می توان در طرح، رنگ و جنس های مختلف از بازار پیدا کرد.
دلیل این تنوع را هم می توان علاوه بر پیشرفت علم، تنوع طلبی بشر هم نام برد.
برخی از پر مصرف ترین و محبوب ترین انواع پارچه را می توان موارد زیر نام برد:

  • پارچه نخی یا پنبه ای: پارچه هایی خنک با مقاومت بسیار بالا.
  • پارچی کتان: معمولا از این نوع پارچه برای تولید شلوار استفاده می شود.
  • پارچه ریون یا ویسکوز: این نوع پارچه ها بسیار خنک هستند.
  • پارچه پلی استر: این نوع پارچه از الیاف مصنوعی تولید می شود.

امروزه به دلیل نوسانات ارز قیمت ها نرخ ثابت و معینی ندارند و نمیتوان در یک بازه نرخ دقیقی را ارعه کرد.

بر اساس ارزش کالای تولیدی

 ارزش کالا ینی محبوبیت و ارزشی که کالای شما در ذهن مخاطب ایجاد کرده!ینی محصولات شما یک حس خوب و یک نیازی در کاربر ایجاد میکنه که اگه اون نیاز رو برطرف نکنه حس خلا پیدا میکنه!شما محصولات شرکت اپل رو در نظر بگیرید!فک کنم دیگ منظورمو رسوندم بهتون. بر اساس پرستیژی پوشاک: خب اینا دیگ یکم کمیاب تره!فرض کنید شما یک برندی هستین که لباسای فاخر و ارزشی به صورت سفارشی تولید میکنین که هم ارزش زیادی برای مخاطب ایجاد میکنه و قطعا حاشیه سود بالای هم داره.

 

بر اساس تقاضای بازار

قیمت ها معمولا بر اساس عرضه و تقاضای کالا در بازار شکل میگیره،ینی نیاز و تقاضای مردم و عرضه ای که بازار پوشاک میشه با قیمت یک نسبت مشخصی داره که معمولا قیمت ها رو بر این اساس میسنجند.

اگر تقاضای کالای مورد نظر شما نسبت به عرضه آن بیشتر باشد شما هم میتونین محصولاتتون رو با قیمت بالا ترین به بازار عرضه کنین برا همین زمانی که یک جنس کمیاب میشه قیمت اونم بالا تر از قیمت فعلیش میره!

 

بر اساس قیمت رقبا

 در این روش قیمت گذاری بر اساس رقابت با قیمت رقبا باید ابتدا یک لیست قیمت پیراهن های مردانه رو تهیه کنین و قیمت ها رو چک  کنین،برای اینکار شما کافیه عبارت پیراهن مردانه اسپرت  رو درگوگل سرچ کنید و به راحتی لیستو تهیه کنین. شما میتونید قیمت محصولاتتون رو یک رنج قیمتی بین بیشترین و کمترین قیمت لیستی که تهیه کردین قرار بدین ولی توضیه ما اینه که اگر میخاهید قیمتی پایین تر از رقبا قرار بدین توجه ئاشته باشین که به ارزش کالای شما صدمه ای وارد نشه!چون تصور بعضی از کاربران بر اینه که چون پیراهن های با قیمت کمتری هستن لذا ار جنس و کیفیت مطلوبی برخوردار نیستن. 

برای مشاهده  قیمت روز پیراهن مردانه با مراجعه به فروشگاه مدمو تمام قیمت ها را در دیده و با سایر رقبا مقایسه نمایید.